Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

τελικά όλες είμαστε χαζογκόμενες.

Την πρώτη φορά που ένας φίλος με είπε χαζογκόμενα για πλάκα ήθελα να του σπάσω το κεφάλι! Μετά από λίγο καιρό όμως συνειδητοποίησα ότι είμαι. Και όχι μόνο εγώ αλλά κι εσύ και η κολλητή σου και κάθε άλλη που το αρνείται φανατικά! Κορίτσια, όλες την κρύβουμε μέσα μας, άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο. Για μένα προσωπικά δεν ξέρω σε τι επίπεδα βρίσκομαι, πάντως βρίσκομαι. Και για να δούμε μερικά από τα χαρακτηριστικά της χαζογκόμενας:
1) Όσο την φτύνουν, τόσο κολλάει και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Όταν δεν σε θέλει κάποιος, τόσο σου γεννιέται η επιθυμία να τον κάνεις δικό σου, να θέλεις να σε θέλει. Κι αυτό γιατί όταν σε θέλει, είναι υπερβολικά απλό το θέμα και τον παίρνεις για δεδομένο.
2) Είστε μαζί 2 βδομάδες και τσατίζεσαι όταν δεν σηκώνει το τηλέφωνο ή δεν απαντάει στις κλήσεις σου και βγάζεις κατευθείαν το πόρισμα ότι σε έχει γραμμένη. Την περίπτωση να έχει κάποια δουλειά, να κοιμάται, να μην έχει κάρτα δεν την σκέφτηκες ας πούμε έτσι;
3) Είσαι μες την ανασφάλεια. Γιατί; Μπορεί να θεωρείς ότι σου λείπουν πάρα πολλά πράγματα, κι εγώ το ίδιο πιστεύω, αλλά βρες μου ΜΙΑ πάνω σ'αυτον τον πλανήτη που να μην της λείπει τίποτα! ΜΙΑ! Και στο τέλος-τέλος ούτε αυτός που σου αρέσει είναι τέλειος!
4) Κάθεσαι και φτιάχνεις ρούχα και μαλλί δέκα χρόνια όταν πρόκειται να δεις τον καλό σου, παραλείποντας να κάνεις άλλα πράγματα. Καταλαβαίνω την ανάγκη να είσαι όμορφη (γιατί την έχω κι εγώ) αλλά γιατί να είσαι όμορφη για έναν άντρα και όχι για σένα;; για να αισθάνεσαι εσύ καλά;
5) Νομίζεις ότι επειδή δεν είσαι όμορφη ή αρκετά αδύνατη, δεν θα γυρίσει κανένα αγόρι να σε κοιτάξει! Σοβαρά τώρα;;; Δηλαδή μόνο τα μοντέλα βγαίνουν με αγόρια; Υπάρχουν και κάποια άλλα πράγματα που μετράνε παραπάνω από την εξωτερική εμφάνιση. Λέγονται χαρακτήρας, εξυπνάδα, χιούμορ και καλή διάθεση.

Kαι ξέρετε τι μου τη σπάει πιο πολύ απ'όλα αυτά;
Το γεγονός ότι κι εγώ τα κάνω όλα αρκετές φορές! 
Γι'αυτό καταντάω πιο χαζογκόμενα κι από τις χαζογκόμενες που τα κάνουν χωρίς να ξέρουν.
Εγώ τα κάνω ενώ ξέρω, μα δεν μπορώ να τα ελέγξω.
και σας αφήνω με μια φράση κλειδί από έναν από τους πιο γοητευτικούς άντρες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου!





τα φιλιά μου :*
καλό απόγευμα σε όλους!!
Δεσποινίς Άγνωστη ^^

4 σχόλια:

  1. Από που ν' αρχίσω....

    1. Αυτή είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων... Όσο μας φτύνουν, τόσο κολλάμε! Πολλές φορές και στα αγόρια συμβαίνει αυτό! Αλλά δε θεωρώ πως από κάτι τέτοιο χαρακτηριζόμαστε χαζογκόμενες!

    2. Κάρτα δεν επιτρέπεται να μην έχει.. Τα υπόλοιπα.. οκει..:Ρ

    3. Πολλές έχουμε ανασφάλεια επειδή μας έχουν απορρίψει αρκετές φορές και φοβόμαστε. Αν αυτός με τον οποίο είμαστε μαζί μας εμπνέει αυτή την ανασφάλεια και δεν κάνει κάτι για να καλυτερεύσει την κατάσταση, ε δε φταίμε εμείς!

    4. Σ' αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, μα όταν είσαι ερωτευμένη.. Και ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο; Να έχεις σγουρύνει τα μαλλιά σου και να γυρνάει να σου λέει "σου πάνε καλύτερα τα ίσια". Όταν μάλιστα τα έχεις κάνει έτσι για να αρέσουν Σ' ΑΥΤΌΝ μη χέσω...

    5. Πες το και ξανά πες το! Εγώ πιστεύω πως είναι αυτό που εκπέμπουμε. Αν πιστέψεις ότι είσαι θεά, τότε και οι άλλοι θα σε δουν έτσι!

    Όσο για τη φωτογραφία... πολύ καλή επιλογή!!! ;)
    Σε φιλώ:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έλα ρε συνονόματη ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    μα μην ξεχνάς πως είμαστε άνθρωποι,και πως κάνουμε λάθη..δεν θα έλεγα πως είμαστε χαζογκόμενες,παρά-γεμάτες τραύματα και ανασφάλειες ψυχές.

    και μας δικαιολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα εγώ δεν είπα ότι δεν είμαστε δικαιολογιμένες!!! Ειμαστε και παραείμαστε! Και φυσικά γι'αυτό φταίνε όλοι όσοι μας έχουν ραγίσει την καρδιά, και σε κάποιες απο εμάς όχι μία, αλλά πολλές φορές!
    Ο όρος χαζογκόμενες δεν είναι τόσο αυτός που θα χρησιμοποιούσα κι εγώ, είναι η αλήθεια, αλλά είναι ο όρος που χρησιμοποιούν αρκετά οι άντρες ;) (δυστυχώς!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλες μας έχουμε κάνει πράγματα που σήμερα θα ρίχναμε μια μούντζα στον εαυτό μας λέγοντας "Το χαζογκόμενα που ήμουν!". Πολλές από εμάς έχουμε ανασφάλειες. Το θέμα είναι να σταματήσουμε να είμαστε ανασφαλείς άρα και χαζογκόμενες. Αυτοπεποίθηση. Πρέπει να την αποκτήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή