Κυριακή 17 Απριλίου 2011

όταν γίνεσαι ΡΕΖΙΛΙ... : )

Πώς νιώθεις όταν γίνεσαι ρεζίλι; Γίνεσαι κατακόκκινος από την ντροπή σου κι εύχεσαι να ανοίξει η γη να σε καταπιεί; Οι κολλητές μου μάλλον όχι...
Εγώ, αρχικά πριν αρχίσουμε να κάνουμε παρέα ήμουν ιδιαίτερα ντροπιάρα και πάντα προσπαθούσα να είμαι διακριτική και.... αόρατη. Αλλά αφού γίναμε κολλητές άρχισα να επιρρεάζομαι....( οι κακές παρέες σε παρασύρουν, :) που θα έλεγε και η γιαγιά μου). Έτσι, έπαθα αμόκ όταν άρχισαν να χαιρετούσαν αγνώστους, να γελάνε υπερβολικά δυνατά, να πετάνε πατάτες η μία στην άλλη και να κάνουν ότι άλλη μπούρδα τους έρθει στο μυαλό! Είχα στ'αλήθεια φρικάρει!!!!
Κάτι παρόμοιο έγινε και πάλι χτες στο Talos όπου ειληκρινά μου ήρθε να σηκωθώ να φύγω όταν η Τρελή έβαλε ένα παγάκι στην μπλούχα της Χαζής! (αν και πρέπει να παραδεχτώ ότι είχε πλάκα : P). Αλλά ας μην ξεχάσουμε και τις φωτογραφιές από το αυτόματο μηχάνιμα στο SportsCafe! (χαχαχα τις βλέπω και γελάω). Βέβαια το κακό είναι ότι δεν γελάω μόνο εγώ, αλλά γέλασε και όλος ο υπόλοιπος κόσμος γύρω μας!! Αλλά πολύ που μας νοίαζει κι εμάς!! : ) Ας μην μιλήσω για το τι έγινε στα Starbucks.....!!!!! Εκεί να δείτε ρεζιλίκι και κακό που παραλίγο να πέσουμε κάτω από τα γέλια όταν η Τρελή με την Χαζή προσπιούνταν ότι έκαναν ποδήλατο.! : P
Όπως καταλαβαίνεται όλα η Χαζή με την Τρελή τα έκαναν! (Εγώ με την  Μανίνα είμασταν <<καλά>> παιδιά..... λέμε τώρα!)
Πάντως, παράπονο δεν έχω κορίτσια μου!! Ωραία περάσαμε!!!! : )

Και μην ξεχνάτε, το καλοκαίρι είναι κοντά! Θα υπάρξουν λοιπόν κι άλλα πολλά τέτοια βράδυα όλο τρέλα και ΡΕΖΙΛΙΚΙ!!! : ))))

Σ'ας αγαπώ πολύ.... γιατί είμαστε φίλες, επειδή γινόμαστε παντού (μαζί) ρεζίλι! : ) : P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου