Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Η δική μου Ιθακη

Και όταν λέω Ιθακη, δεν το λέω μεταφορικά. Μιλώ για την πραγματική Ιθακη, την πατρίδα του Οδυσσεα που τυχαίνει να είναι και δική μου πατρίδα.
Ο πατέρας μου κατάγεται από την Ιθακη κι έτσι κάθε καλοκαίρι πηγαίνουμε. Και κάποιες φορές ακόμα και τα Χριστουγεννα και το Πασχα καλή ώρα.
Εδώ, στην Ιθακη στο σπίτι της γιαγιάς μου, δυστυχώς δεν έχω ιντερνετ. Να μου πείτε τι να το κάνει η γιαγιά μου το Ίντερνετ; Να μπαίνει στο facebook? χαχα!! :)
κι αν αναρωτιεστε από που είμαι συνδεμενη εγώ, έχω να πω ότι κλεβω Ίντερνετ με το iPod από κάποιον εδώ γύρω που μάλλον ξέχασε να κλειδώσει το δυκτιο.
Οποίος και να' ναι θέλω να του πω ένα μεγάλο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» γι' αυτή την καλή του πράξη!!
Θα ήθελα επεισης να πω ότι αν και μελαγχωλικα, περνάω ωραία εδώ γιατί νομιζω πως ένα κομμάτι μου ανοικει εδώ. Η Ιθακη είναι μέρος του εαυτού μου. Εδώ έχω περάσει δεκάδες καλοκαίρια, κολυμποντας στα καταγαλανα νερά της και τρέχοντας στα χωράφια της. Είναι ένα μέρος μαγικό! Θα το ανακαλύψετε αν βρεθείτε ποτέ εδώ...
Για να πω την αλήθεια, κάποτε δεν ήθελα να έρχομαι. Με κουράζει το μεγάλο ταξίδι και βαριουμουν εδώ, χωρίς φίλους. Αλλά μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι είναι ένα μέρος στο οποίο ξεφευγω από την καθημερινότητα. Σκέφτηκα ότι αν εμένα στο σπίτι δεν θα είχα τίποτα το ενδιαφέρον να κάνω και θα ήμουν ξαπλωμενη σ' έναν καναπέ όλη μέρα χωρίς να κάνω τίποτα. Οπότε ποιο το όφελος; Ενώ τώρα, μ' αυτό το ταξίδι, άλλαξαν παραστάσεις, είδα ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν, ξέφυγαν από την μονοτονία και την βαρεμαρα της πόλης!
Ελπίζω όλοι να έχετε μια δικιά σας Ιθακη, κοντά ή μακρυά, ώστε να μπορείτε να ξεφυγετε!
Αυτά προς το παρόν, μου λύπετε όλοι και όλες, θα τα πούμε σύντομα!
Ιωάννα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου