Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Κυνήγι Μαγισσών??

Τι ακριβώς είναι το κυνήγι μαγισσών; Κυρίως το 1480-1700 υπήρχε μια έντονη καταδίωξη των γυναικών που η Εκκλησία θεωρούσε << μάγισσες >> και δεμονισμένες. Πίστευαν επείσης ότι μπορούν να επιρρεάσουν τους υπόλοιπους ανθρώπους με σκοπό να τους στρέψουν κατά της Εκκλησίας. Η Εκκλησία φοβόταν μήπως χάσει την εξουσία που είχε κι έτσι δημιουργήθηκε η Ιερά Εξέταση που αναλάμβανε να καταδιώκει τις << μάγισσες >> και να τις ρίχνει στην Πυρά.
Ο όρος κυνήγι μαγισσών σήμερα συχνά αναφέρεται σε εξονυχιστικές έρευνες που προκαλούνται από πανικό για 'υποτιθέμενες' παρατυπίες που δεν έχουν σχέση πλέον με τη μαγεία. Παράδειγμα στη νεώτερη ιστορία αποτελούν οι έρευνες για τη δραστηριότητα των 'Μακαρθιστών' στις Η.Π.Α. για υποτιθέμενη ύπαρξη κομμουνιστικών καταλοίπων κατά τον Ψυχρό πόλεμο, η οποία συγκρίθηκε με την δίκη των μαγισσών του Σάλεμ.
Τώρα, τί ακριβώς κάναμε εγώ και η κολλητή μου,η Θάνια ;;
Μετά από ένα απόγευμα όλο κοροϊδία για τον κύριο Πιπίνο τον Βραχύ (μα πείτε μου τώρα δεν είναι αστείο αυτό το όνομα; : P), απερισκεψία και βλασφυμία, αποφασίσαμε να μπούμε στο δρόμο του Θεού κάνοντας ένα μικρό Κυνήγι Μαγισσών. : Ρ

Την ώρα της Αρμάου λοιπόν, πήρα μαζί μου ένα πολύ διαφοτιστικό βιβλίο που μιλούσε για διάφορα μαγικά πλάσματα και πώς μπορούμε να τα αναγνωρίσουμε. Έτσι παρατήσαμε την Φυσική και την Άνωση, και πιάσαμε τις μάγισσες, τους βρικόλακες και άλλα αρχαία πλάσματα. Η Αρμάου χαμπάρι δεν πήρε!
Αργότερα, βγαίνοντας έξω, αρχίσαμε να ψάχνουμε για κανένα τέτοιο περίεργο πλάσμα σαν αυτά που διαβάσαμε.... Δυστυχώς δεν βρήκαμε τίποτα.... Άρα τζάμπα τόση μελέτη! : P

Θάνια μου, τελικά δεν καταφέραμε να βρούμε και να ρίξουμε στην Πυρά κανέναν αμαρτωλό!!

what a pity : ) που λένε και στο χωριό μου!!! : Ρ
Δεν πειράζει!!! Εμείς θα συνεχίσουμε να ψάχνουμε!
[ Μήπως και καταφέρουμε ποτέ να μπούμε στον δρόμο του Θεού! : Ρ : ) ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου