Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

πολύ διάβασμα έπεσεεεε...!

Και ναι, αύριο γράφουμε πρώτο μάθημα στις εξετάσεις... Και τι μάθημα! Αρχαία... :( Αυτό λέγεται γκαντεμιά!! αλλά c'est la vie που λένε και οι Γάλλοι (και ο Μαχαιριτσας ;)
Σήμερα διάβαζα όλη μέρα...
Αρχικά, μαζί με το πρωινό έκανα και 5 ασκήσεις για τα αγγλικά. Μετά άρχισα να διαβάζω Αρχαία. Έγραψα περίπου 10 σελίδες για να κάνω επανάληψη σε όλα τα επίθετα και τα ουσιαστικά... Στο πρώτο διάλειμμα που έκανα έπαιξα λίγο πιάνο, Bach. τώρα θα μου πείτε, τι διάλειμμα ήταν αυτό με τον Βach; Αλλά κι εγώ θα σας απαντήσω ότι θέλω να δώσω εξετάσεις ΚΑΙ στο Ωδείο...(λες και δεν μου έφταναν όλες οι άλλες). Στο δεύτερο διάλειμμα έκανα δυο εκθέσεις για το Edexel... Tρελό κέφι!! Αφού τελείωσα (προσορινά) με τα Αρχαία είδα λίγο Harry Potter. Μόλις μπήκε η μαμά μου και είδε τι βλέπω μου είπε: <<Πάλι Harry Potter; Ήθελα να'ξερα δεν το έχεις βαρεθεί;>>. Μαμάδες! Τι περιμένεις; Πού να καταλάβουν τις διαχρονικές αξίες!;
Μετά τα αγγλικά, η μαμά μου είπε να διαβάσουμε μαζί Αρχαία. Σύντομα κατάλαβα ότι βαρέθηκε και της είπα ότι μπορώ να συνεχήσω μόνη μου... Δεν μπορούσα να την βλέπω άλο να τηρανιέται... Είναι μαρτύριο τα Αρχαία...!
Και τώρα μετά από τόσες ώρες διάβασμα κατά την διάρκεια όλης της μέρας, ξαπλώμένη στο κρεβάτι, αγκαλιά με το lap top και ακούω μουσικούλα γράφοντας στο blog. (περιττό να πω ότι δεν θέλω να ξανακούσω για Αρχαία μέχρι του χρόνου τέτοια εποχή που θα πρέπει να διαβάσω για τις εξετάσεις).
πρέπει να πηγαίνω τώρα για να ξυπνήσω νωρίς αύριο...
άντε και καλή μας επιτυχία!!! :D
καληνύχτα :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου