Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

θέλω καλοκαίριιιι!!

Σήμερα έχουμε 25 Μαΐου 2011....
Ο καιρός όμως δεν δείχνει και πολύ για Μάιο! Σήμερα είχε συννεφιά, έβρεξε κιόλας! Γλυκό μου καλοκαίρι, πού είσαι; (μου έλειψες)
Μου έλειψε ο ζεστός ήλιος που χαρίζει πάντα στο δέρμα ένα γλυκό καραμελένιο χρώμα :)
(οκ, εγώ δεν μαυρίζω ιδιαίτερα, περισσότερο καίγομαι αλλά και πάλι λίγο χρωματάκι το παίρνω... όμως προς το παρόν είμαι άσπρη σαν το γάλα :(
Μου έλειψε η γαλάζια θάλασσα με το δροσερό αλμυρό αεράκι.. Πάντα λάτρευα τις όμορφες μπούκλες σαν δακτυλίδια που μου φτιάχνει το αλμυρό νερό :))
Μου έλειψαν οι απογευματινές βόλτες με τα καμάρια μου τρώγοντας παγωτό :Ρ
Μου έλειψε η ανεμελιά και οι διακοπές με φίλους...
Όλα μου έλειψαν... ελπίζω να μην αργήσει άλλο το καλοκαίρι... Το χρειαζόμαστε! :)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου