Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

what do you do when it all falls apart??

Τι γίνεται λοιπόν όταν η ζωή έχει τα δικά της σχέδια για σένα;
Τι γίνεται όταν όλα σου πάνε πραγματικά σκατά;
Λοιπόν, εμένα αυτό μου συμβαινει 364 μέρες το χρόνο. Ποτέ δεν έχω αυτό που θέλω κι όση προσπάθεια κι αν κάνω πάντα θα υπάρξει κάποιος που θα μου πει ότι δεν προσπάθησα αρκετά και θα μπορούσα να τα είχα πάει καλύτερα. Κι αν εγώ ρε φίλε, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ να τα πάω καλύτερα; Κι αν ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να τα πάω καλύτερα;
κάποτε νόμιζα ότι δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να νομίζουν όλοι ότι δεν μπορείς να καταφέρεις πολλά πράγματα. Όμως τώρα πιστεύω πως είναι χειρότερο να νομίζουν ότι μπορείς να κάνεις πολλά!! Γιατί έτσι όλοι περιμένουν από εσένα "ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ" κι αν δεν τα πας καλά νιώθεις ότι τους απογοητεύεις...
Κι όντως τους απογοητεύεις...
Το ξέρω ότι τους απογοήτευσα... Αλλά στ' αλήθεια δεν έγινε επείτηδες, απλά οι προσπάθειες μου δεν απέδωσαν όσο θα ήθελα...
Δεν θα σταματήσω ποτέ την προσπάθεια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αφήσω μερικούς-μερικούς να με τρελάνουν!! Εγώ θα τους τρελάνω!!! ;)

(η επλίδα υπάρχει μέσα στην καρδιά του κάθε ανθρώπου... Είναι γεμάτη φως κι είναι ζωγραφισμένη με τα χρώματα του ουράνιου τόξου)

Μην παρατάτε ποτέ την προσπάθεια!
Φανείται δυνατοί! και όλα θα πάνε καλά...;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου