Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Νιώθω ότι σε χάνω...

Νιώθω ότι σε χάνω
ξεγλιστράς μέσα απ' τα δάκτυλά μου
σαν ένα κομμάτι ψωμί
μέσα από τα χέρια ενός ζητιάνου...

Νιώθω ότι σε χάνω
είσαι τόσο κοντά και ταυτόχρονα τόσο μακρυά μου
Πες μου γιατί
και ορκίζομαι, θα σε καταλάβω

Νιώθω ότι σε χάνω
κι ενώ ξέρεις την αδυναμία μου, φοβάμαι να' μαι μόνη
πιστεύεις ότι δεν με αφήνεις
όμως ρώτα με κι εμένα, μακρυά σου ζω σε έρημο

Νιώθω ότι σε χάνω
Το έχω νιώσει ξανά στο παρελθόν
στο είπα και μου απάντησες πως δεν θα ξαναγίνει
το υποσχέθηκες, μα δεν το τήρησες

Δεν θέλω να ξανανιώσω ότι σε χάνω
γιατί αυτό το συναίσθημα είναι χειρότερο κι από την ίδια την απώλεια
Λυπάμαι αν δεν είμαι αρκετή, αλλά ό,τι είχα να δώσω το έδωσα
έκανα μια προσπάθεια αλλά ίσως δεν ήταν αρκετή...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου