Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

και τώρα αρχίζουν τα ωραία!!

Και ναι! μετά από μια βδομάδα εξετάσεων στο Ωδείο, επιτέλους τελειώσαμεεε!!! :)
Την Τετάρτη έδωσα πιάνο :) καλά τα πήγα, αν εξερέσεις το Cherny που μπερδεύτηκα λιγάκι στη μέση, το Bach που μπέρδεψα δύο νότες και το Prokoffief που χάθηκα λίγο γιατί ήταν απ' έξω... Μα το Prokoffief; που ήταν το καλύτερο μου κομμάτι; Αλλά κατά τα άλλα, (νομίζω) καλά.

Την Παρασκευή δώσαμε solfege. Όλοι μαζί τραγουδίσαμε υπέροχα!! Μετά όμως... που τραγουδήσαμε μόνοι μας, λίγο τα χάσαμε αλλά τι να κάνουμε;
Και σήμερα δώσαμε Αρμονία... Το πρώτο θέμα (μπάσσος) ήταν καταπληκτικό! Το έκανα υπέροχο! Κάθησα και στο πιάνο και το έπαιξα και το άκουσα κιόλας! Τέλειο το κομματάκι! Ενθουσιάστικα! Το δεύτερο όμως (σοπράνο).... Αχ, εκεί να δείτε κακό και πανικό και γράψε-σβήσει γράψε-σβήσε. Για αυτό το κομμάτι δεν ξέρω αν ήταν καλό, ξέρω απλά ότι έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα :)
Κι έτσι τελείωσε μια βδομάδα γεμάτη διάβασμα και μουσική... και τώρα αρχίζουν τα ωραία!!!  Πλέον μπορώ να παίζω όσο πιάνο θέλω για μένα και μόνο για μένα <3. Μπορώ να τραγουδάω τα αγαπημένα μου τραγούδια (και όχι βαρετές ασκήσεις) χωρίς να με νοιάζει αν είμαι στην σωστή νότα!! Αααααχ, το καλοκαίρι είναι εδώ και με περιμένει να το χαρώ. ας παραβλέψουμε το γεγονός ότι θα κάνω αγγλικά με το αγαπημένο μου τσούρμο <3 (κοριτσάρες μουυυ <3) Μπανάκια, ηλιοθεραπία, παγωτό, βόλτες (με τις καινούριες μου πλατφόρμες, yeah!!) και διακοπές!! Τι ωραία που ακούγονται όλα αυτάααα!! :)
Γλυκό μου καλοκαίρι, θα περάσουμε υπέροχααα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου