Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Απολογισμός της χρονιάς που πέρασε...

Χτες, Δευτέρα, άρχισαν τα καλοκαιρινά μαθήματα στο φροντηστίριο, με το πιο τέλειο τμήμαααα!!! Κοριτσάρες μου <3 Δεν κατάλαβα πότε πέρασαν οι 3 ώρες. Φάση είχε, δεν μπορώ να πω.
Και μετά πήγαμε στο σχολείο να πάρουμε ελέγχους. Τον δικό μου τον είχε πάρει πιο πριν η Μαρίνα (η μαμά μου, αλλά την φωνάζω έτσι για να της σπάω τα νεύρα, είμαι και πολύ κωλόπαιδο :Ρ). Όταν έφτασα στον σπίτι τον είδααα!! Και ναι, καταχάρηκα!! Στις εξετάσεις είχα γράψει υπέροχα (ας παραβλέψουμε το 16 στα Αρχαία και ας δούμε το 20 στα Μαθηματικάαααα). Τι μεγάλη χαρά που πήρα. Στο τρίτο 3μηνο ο χαμηλότερος μου βαθμός ήταν στην Οικ. Οικ. κι αυτό επειδή ο καθηγητής είναι διεστραμένος (δεν λέω τίποτα χειρότερο).
Σ'αυτό το σημείο όμως, θα ήθελα να απολογηθώ για την συμπεριφορά μου απέναντι στον καθηγητή μου και στο μάθημα. Συνήθως δεν πρόσεχα, και έγραφα στον τετράδιο ατελείωτες συζητήσεις με την γλυκιά μου Θάνια (μου λείπεις κάθε μέρα και πιο πολύ χαζήηηη). Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι, τι φταίω εγώ αν το μάθημα κι ο καθηγητής δεν εμπνέουν; Τι να σου κάνει και ο μαθητής όταν δεν του δίνεις το έναυσμα για να μάθει;
Ορίστε, κι ο δεκάλογος του μαθητή συμφωνεί μαζί μου!!

Η Μαρίνα είπε ότι έπρεπε να είχα προσπαθήσει απλά και μόνο για να μην μου χαλάσει ο βαθμός. πολύ που με νοιάζει ο βαθμός. Ποτέ μου δεν ξεσκίστηκα στο διάβασμα, ή ξενύχτησα επειδή την άλλη μέρα γράφαμε διαγώνησμα. Προτιμώ να ξενυχτώ διαβάζοντας τα ωραία μου μυθιστορίματα ή περιπέτειες ή τέλος πάντων όποιο άλλο βιβλίο βρω, παρά διαβάζοντας βαρετά πράγματα που μετά από δύο βδομάδες ούτε που θα θυμάμαι. Γενικότερα, προσπαθώ να είμαι χαλαρή και αναίσθητη, βοηθάει.
Κάποτε ήμουν πολύ πιο αγχόδης (έχω και δύο άσπρες τρίχες :( ) αλλά μπαίνοντας στο γυμνάσιο μεταμωρφώθηκα σ' έναν φυσιολογικά αναίσθητο άνθρωπο!

Αυτά λοιπόν. πρέπει να διαβάσω αγγλικά και αργότερα, μετά από τόσες μέρες, να πάω θάλασσα!
Να περνάτε καλά! :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου