Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

c'est la vie..!

Σήμερα έχουμε 11/6/2011....
Δεν πέρασαν πολλές μέρες από την Πέμπτη κι όμως μου λείπεις λες και έφυγες πριν από ένα χρόνο...
Δεν είσαι καλά, κι εγώ δεν μπορώ να είμαι δίπλα σου, να σε πάρω μια αγκαλιά, να σου πω ότι όλα θα πάνε καλά. Δεν μπορώ να σκουπίσω τα δάκρυα σου ή να δω τα μάτια σου να λάμπουν από χαρά.
Δεν μπορώ να φιλήσω τα απαλά μαγουλάκια σου, να χαϊδέχω τα μαλλιά σου.
Είναι τόσο δύσκολο να αποχωρίζεσαι κάποιον με τον οποίο έχετε δεθεί τόσο πολύ.... Κι εμείς ,ναι πράγματι, δεθήκαμε πολύ...
Αλλά... c'est la vie που λένε και οι Γάλλοι (πόσες φορές είχαμε πει μαζί αυτη τη φράση;)
Όμως....
Να ξέρεις ότι δεν έχεις γλιτώσει από εμένα ακόμα...
Θα ξαναβρεθούμε!! (Και ναι, αυτό είναι απειλή!!!)






Θάνια μου <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου